Reklamácia a výmena tovaru
Všeobecné informácie
Odstúpenie od zmluvy a Reklamácia tovaru
Na odstúpenie od zmluvy máš u nás 30 dní.
Nie si s našimi produktami spokojný alebo šlo o nevhodný darček? Vyplň reklamačný formulár a prosím uveď dôvod prečo si sa rozhodol tovar vrátiť. Každý feedback je pre nás podstatný a pomôže sa nám zlepšiť.
Tovar nevymieňame. V prípade že Ti nesadla veľkosť a praješ si objednať produkt v inej veľkosti, vyplň náš reklamačný formulár a vytvor si novú objednávku. V prípade, že je požadovaná veľkosť skladom, tovar Ti expedujeme obratom.
Peniaze za pôvodnú objednávku Ti vrátime na Tvoj účet, najneskôr do 14 dní od prijatia reklamácie.
Ak potrebuješ poradiť ohľadom reklamácie, kontaktuj nás emailom na adrese shop@merch.sk alebo telefonicky počas pracovnej doby.
Ako mám postupovať?
Priprav si svoje číslo objednávky a číslo účtu vo formáte IBAN.
Sme zástancami šetrenia s papierom a ochrany životného prostredia, preto je náš reklamačný proces výhradne v digitálnej forme.
Začať proces reklamácieZákladné zásady reklamácií a výmeny tovaru
- Reklamáciu neakceptujeme, ak chyba vznikla nesprávnym používaním, resp. ktoré je v rozpore s návodom na použitie
- Reklamáciu neakceptujeme, ak chyba vznikla mechanickým poškodením (zlomenie, rozbitie, poškriabanie, roztrhnutie, prasknutie, apod.)
- Predávajúci zodpovedá za chyby, ktoré má tovar pri prevzatí kupujúcim, alebo ktoré sa objavia v priebehu záručnej doby.